piątek, 22 grudnia 2017

Świątecznie

Zdrowych i pogodnych Świąt w rodzinnym gronie!
Oby nasze dzieci jak najszybciej się odnalazły i żeby mogły poczuć czym jest rodzina...



A tu uwaga "śpiewam":

W Święta stuknie mam 10 miesięcy od kwalifikacji...

P.S. Wiecie że od kilku lat istnieje coś takiego jak Dzień Dziecka Bez Rodziny? Święto to zainicjowano chyba w 2008 roku i obchodzi się je 23 grudnia. Symbolem tego święta jest czarna bombka.
Niestety w tym roku nie mam takiej, ale myślę że w przyszłym roku taka bombka pojawi się na mojej choince...

3 komentarze:

  1. Nie miałam pojęcia, że istnieje takie święto. Muszę koniecznie zgłębić ten temat - bo w końcu i nasz Bąbel był tym dzieckiem bez rodziny przez pierwsze trzy miesiące życia...

    Wszystkiego najlepszego na te Święta - i nie tylko ! A tuż po nich niech rozdzwoni się telefon :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również życzę Tobie by te Święta były ostatnimi w dwójkę i już niedługo napiszesz "jestem mamą".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Duuużo radości, zdrowia, miłości i .. TEGO telefonu najlepiej zaraz po Nowym Roku! 😍

    OdpowiedzUsuń